Τηλεφωνικές παραγγελίες 2295302600

Αρχική Επικοινωνία Συχνές Ερωτήσεις Εξυπηρέτηση πελατών

ΑρχικήΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ & ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣΠολιτική Επιστροφών

Πολιτική Επιστροφών

  • Για την επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει απαραίτητα να έχει προηγηθεί αρχικά επικοινωνία με το τμήμα εξυπηρέτησης του cleverpharmacy.gr είτε μέσω email στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@cleverpharmacy.gr.
  • H προθεσμία υπαναχώρησης του προϊόντος θα πρέπει να πραγματοποιηθεί μέσα στο χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του και να πληρούνται προϋποθέσεις επιστροφής, όπως π.χ. το προϊόν να μην έχει ανοιχθεί και να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση. Για τον λόγο αυτό προτείνουμε την αποστολή του προϊόντος σε ειδική συσκευασία.
  • Σε περίπτωση που η επιστροφή δε γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής τους ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, το cleverpharmacy.gr έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους.
  • Στην περίπτωση χρησιμοποίησης του προϊόντος ή αλλοίωσης της αρχικής του συσκευασίας, δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή.
  • Οι επιστροφές των χρημάτων σας γίνονται σε διάστημα εντός 14 ημερών από την επιστροφή και παραλαβή των προϊόντων από την εταιρία μας.
  • Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου, πρέπει η επιστροφή να γίνεται με δελτίο αποστολής.
  • Οι επιστροφές θα πρέπει να πραγματοποιούνται είτε με εταιρεία courier της προτίμησης σας είτε με το συνεργαργαζόμενη εταιρία μας ΕΛΤΑ courier.
  • Στην περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, συσκευάζετε και στέλνετε το πακέτο με τα προϊόντα με την συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών του φαρμακείου μας ΕΛΤΑ courier με χρέωση παραλήπτη. Μέσα στο πακέτο αποστολής, θα επιθυμούσαμε να έχετε τοποθετήσει σημείωμα στο οποίο να μας γνωστοποιείτε το πρόβλημα που έχει προκύψει με το επιστρεφόμενο προϊόν, καθώς και την απόδειξη αγοράς.
  • Σε περίπτωση που το πακέτο φτάσει σε εμάς και αποδεικνύεται ότι δεν ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, το προϊόν δε θα γίνεται δεκτό. Θα επιστρέφεται στον πελάτη και τα έξοδα μεταφοράς θα επιβαρύνουν τον ίδιο.

 

Σημαντικές Πληροφορίες

  1. Πρωταρχική κίνηση είναι η επικοινωνία με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών του cleverpharmacy.gr.
  2. Προϊόντα βρεφικής διατροφής (γάλατα, κρέμες, γεύματα κτλ), προϊόντα ψυγείου, καθώς αλλοιωμένα και ανοιγμένα προϊόντα ΔΕ γίνονται δεκτά για επιστροφή.
  3. Αλλαγές προϊόντων τα οποία είναι περιεχόμενο πακέτου προσφοράς δεν γίνονται δεκτές. Θα πρέπει να γίνει αντικατάσταση ολόκληρου του πακέτου.